Sitodruk – nowoczesna metoda nadruku dla firm z Krakowa

Z nadrukami na odzież spotykamy się bez przerwy. Zróżnicowane wersje takiej odzieży na szeroko zakrojoną skalę wykorzystują przedsiębiorstwa. Właściwie wykonane nadruki pozytywnie wpływają na prestiż firmy oraz pozwalają na skuteczniejszy podział obowiązków między pracownikami.

Sitodruk Kraków – co wyróżnia dobry nadruk firmowy?

  1. doskonałe oddanie barw

Nawet całkowity laik jest w stanie szybko rozpoznać nadruki, których jakość pozostawia wiele do życzenia. W takiej sytuacji przeważnie logo, napisy lub inne grafiki mają nieatrakcyjną, spłowiałą barwę. Czasem taki efekt jest zamierzony, ale przeważnie od nadruków oczekujemy zupełnie czegoś innego. Jeśli nie jest to celowy efekt, usługa została po prostu nieprawidłowo wykonana, a do realizacji zlecenia użyto przestarzałych technologii. Profesjonalni usługodawcy wiedzą, jak dobrać metodę, żeby produkt wyglądał dokładnie tak, jak spodziewa się tego klient.

  1. słabe oddanie detali

Tu znowu warto zaznaczyć, że czasami efekt rozmycia jest po prostu pożądany. Problem pojawia się, gdy nadruki firmowe na koszulce miały dokładnie przedstawiać logo, nazwę firmy lub inną grafikę, a w rzeczywistości wyglądają jedynie jak marne kopie pierwotnego projektu.

  1. odporność na działania pielęgnacyjne

Odzież z własnym firmowym nadrukiem powinny jak najdłużej wyglądać atrakcyjnie. Nadruk firmowy wykonany w przestarzałej technologii po kilku praniach nie będzie już ozdabiał odzieży, tylko zacznie ją szpecić. Takie ubranie nie spełni więc pokładanych w nim nadziei. Rozwiązania, proponowane przez BHP KQS z Krakowa, stworzone zostały z użyciem nowoczesnych technologii. W rezultacie klienci przez dłuższy czas mogą cieszyć się świetnie prezentującym się ubraniami pracowniczym lub gadżetami reklamowymi.

 

Nadruki na odzież – skąd ich popularność? Kilka słów o zaletach nadruków na odzież

Fani odzieży z nadrukiem najbardziej doceniają to, że brak tu jakichkolwiek ograniczeń. Przedsiębiorstwo ma więc szansę samodzielnie określić, co ma przedstawiać nadruk. Taki spersonalizowany przekaz może być np. skutecznym narzędziem marketingowym. Rozwiązanie cieszy się tak dużą popularnością również ze względu na swoją uniwersalność. Jeśli np. odzież z nadrukiem wykorzystamy podczas targów, konferencji czy chociażby przy realizacji zleceń cateringowych, zapiszemy się w świadomości klientów i wzmocnimy rozpoznawalność marki. W tym miejscu warto wspomnieć o tym, że dzięki różnorodnym metodom nanoszenia nadruku, można skutecznie wybrać taki sposób nadruku, który sprawdzi się najlepiej w konkretnym zleceniu.

Dodaj komentarz